PERFORMEŘI:
Ingrid Berger Myhre, Lasse Passage

HUDBA:
Lasse Passage, Ingrid Berger Myhre

SVĚTELNÝ DESIGN:
Edwin van Steenbergen

PORADCE:
Alex Zakkas, Merel Heering

KOSTÝMY:
Min Li

FOTOGRAF:
Rob Hogeslag

KOPRODUKCE:
Dansateliers Rotterdam (NL), Black Box Teater (NO), CSC Bassano Del Grappa (IT), WP Zimmer (BE)

ZA PODPORY:
P.A.R.T.S., Rimi/Imir Senter for Scenekunst, Moving Futures Festival, FPK Nieuwe Makers Regeling

Podpořeno grantem z Islandu, Lichtenštejnska a Norska v rámci Fondů EHP 2014-2021.

FINANCOVÁNO:
Arts Council Norway

PREMIÉRA:
20. únor 2019 Theater Rotterdam Schouwburg, Rotterdam (NL)

DÉLKA:
50 minut

VĚK:
Bez omezení

 

.     

       

Co znamená ,,tančit na hudbu“? A jak složit hudbu k tanci? V tomto duetu Ingrid a Lasse hravě zkoumají vztahy mezi tancem a hudbou a používají bodové skóre k podpoře struktury před dovednostmi, metody před požitkem. Název jejich duetu naráží na kontrast mezi mokrem a suchem: Panflutes (Panovy flétny) jsou na jedné straně hravé a vášnivé, Paperwork na straně druhé odkazuje k symbolům a zní byrokraticky. Napětí mezi těmito stavy si dobře pohrává s unavenými konvencemi ve slavné konstelaci choreograf - skladatel. S oběma nástroji po ruce Ingrid a Lasse vymýšlejí hry, které znovu nastavují jejich pravidla.

 

Po představení 26. června následuje aftertalk s tvůrci.

 


Ingrid Berger Myhre je norská choreografka a performerka v současnosti působící v Bruselu. Studovala tanec na Amsterdam School of the Arts a později se začala věnovat choreografii a získala magisterský titul v Montpellier (FR). Byla součástí evropského výzkumného projektu Dancin Museums II (2019 - 2021). Její díla Blanks (2017) a Panflutes and Paperwork (2019) se dostala do výběru Aerowaves a byla uvedena na několika mezinárodních scénách. Práce Ingrid je podpořena sítí Advancing Performing Arts Project (APAP) a Caraven Production v Bruselu.

Lasse Passage je norský hudebník a skladatel. Studoval kompozici v Bergenu a sonologii v Haagu (NL). Jeho skladatelskou tvorbu podbarvuje jeho zázemí v elektroakustice a je také uznávaným skladatelem.Svým inovativním přístupem ke kompozici se řadí k předním osobnostem současné norské umělecké scény. 

Vstupenky

#tanecpraha