Sabina Bočková, Johana Pocková, Inga Zotova – Mikshina

 

Johana Pocková (*1993) vystudovala taneční konzervatoř Duncan Centre v Praze,absolvovala půlroční stáž na Peridance Capezio Centre v New Yorku a dva roky na taneční akademii SEAD (Salzburg Experimental Academy of Dance). Nyní se věnuje autorské choreografické tvorbě, v roce 2017 získala Cenu Jarmily Jeřábkové za choreografii s názvem „VRAŽDA! Malá komiksová historie“. V roce 2018 uvedla choreografii s názvem „Proč ne teď?“, „SPEKTRUM“ a mezigenerační skupinové představení s názvem „Plné sklady citů“, kde mimo čtyři profesionální tanečnice vystupují i 8letá dívka a 89letá babička. V květnu 2019 uvedla premiéru představení s názvem „Na váhu!“, které je duetem herce a tanečnice na téma „Život je permanentní konkurz“. V prosinci 2019 uvedla premiéru s názvem „Jáma lvová“ zkoumající téma mediální manipulace a v říjnu 2020 uvede premiéru Treatment of remembering v divadle Ponec. Johana založila umělecký spolek POCKetART z.s., který slouží jako platforma pro mladé tvůrce v oblasti současného tance a fyzického divadla, díky němuž vznikají komponované i celovečerní taneční představení. Jako performerka spolupracuje se skupinou Tantehorse z.s., Cirk La Putyka, je lektorkou jógy a věnuje se divadelní produkci.

Sabina Bočková (*1995) vystudovala konzervatoř Taneční centrum Praha, po škole bylajednu sezónu členkou Baletu Jihočeského divadla a dva roky sólistkou Pražského komorního baletu. Od roku 2017 působí na nezávislé taneční scéně. Jako interpretka spolupracovala na
česko-švýcarském projektu "n o m a d" – Alica Minar a kol., se skupinami Tantehorse – "Vivisectic", "Family Therapy", tYhle – "LEGOrytmus", "Meduza" (ČTP 2019) s Milanem Tomášikem a dalšími. Je členkou spolku POCKETART, se kterým vytvořila představení "Plné sklady citů", jako choreografka vytvořila společně s Johanou Pockovou představení "Jáma Lvová" (ČTP 2020) a jako tvůrce spolupracuje s Tomášem Janypkou na představení "song lines" (premiéra ve Studiu Alta). Zároveň je studentkou 4. ročníku Fakulty humanitních studií UK, kde se věnuje filozofii a antropologii.

Inga Zotova – Mikshina (*1988) pochází ze Sibiře, Rusko. Vystudovala tanec na taneční škole v Petrohradě a na Konzervatoři Duncan centre v Praze. Věnuje se performanci, taneční improvizaci, fyzickému divadlu, zajímá se o západní a východní filozofii. Je členkou Spitfire Company, spolupracovala s Tantehorse, divadlem Archa a dalšími. V roce 2015 získala první cenu Jarmily Jeřábkové na festivalu Nové Evropy. Je spoluzakladatelkou umělecké skupiny Ferst Dadler, spolku PocketArt a kolektivu Guides, který každoročně působí na festivalu Kiosk (Žilina, Slovensko). V současné době pracuje na projektech: Treatment of Remembering (spolek PocketArt), Byt pre Limbovú (kolektiv Guides), inscenaci PRIMA (Viktor Černický). Studuje estetiku na Filozofické fakultě Univerzity Karlovy, praktikuje jógu a vyučuje na taneční Konzervatoři Duncan centre v Praze.




#tanecpraha