Námět a choreografie
Dora Sulženko Hoštová
Hrají, tančí
Dora Sulženko Hoštová, Jan Čtvrtník
Dramaturgie
Marta Ljubková
PUSŤTE SI TANEC DOMŮ!
Využijte jedinečnou příležitost zhlédnout online představení Proces, které mělo derniéru v říjnu roku 2018! Kromě záznamu představení zpřístupníme také krátký film Proces (2015) v režii Johany Švarcové, který ironicky vypráví o kreativitě, finančním zázemí a dotacích v tanečním divadle.
Představení předcházelo inscenaci Progres, kterou máme aktuálně na programu.
↓ FILM ↓
Pokud chcete film zvětšit na celou obrazovku, otevřete si ho v novém okně ZDE a následně klikněte na ikonku v pravém dolním rohu.
↓ PŘEDSTAVENÍ ↓
Prosíme omluvte sníženou kvalitu historického záznamu.
Pokud chcete záznam zvětšit na celou obrazovku, otevřete si ho v novém okne ZDE a následně klikněte na ikonku v pravém dolním rohu.
RÁDI BYSTE NÁS PODPOŘILI?
Představení je přístupné pro všechny zdarma, ale pokud byste chtěli podpořit umělce působící v divadle PONEC, velmi nás tím potěšíte.
Podpořit umělce můžete na dárcovských platformách:
→ DONIO
→ DARUJME
nebo tím v síti GoOut tím, že si koupíte "lístek" na představení.
Veškeré podpory si nesmírně vážíme a děkujeme!
O PŘEDSTAVENÍ
Projekt Dory Hoštové nabízí pohled na vznik díla z různých úhlů. Diváci zřídkakdy přemýšlejí o tom, co stojí za hotovým tanečním představením. Co by se však stalo, kdyby proces jeho vzniku sledovali? Co znamenají jednotlivé pohyby, jaký obsah nesou výraz a gesta, jak moc ovlivňuje dojem z představení zvuk a hudba?
A proč tak málo chodíme na tanec a mnohdy mu nerozumíme ... bez příběhu, bez humoru, bez nadhledu... dost často pořád málo a přesto příliš moc,“ říká autorka Dora Hoštová, která v inscenaci také sama tančí. Inspirace proslulým románem Franze Kafky není náhodná.
Kromě záznamu představení zpřístupníme také krátký film Proces (2015) v režii Johany Švarcové, který ironicky vypráví o kreativitě, finančním zázemí a dotacích v tanečním divadle.
RECENZE
„Zázraky se dějí, pomyslela jsem si po několika minutách sledování Procesu Dory Sulženko Hoštové a Jana Čtvrtníka v Nodu. Co scéna, to překvapení. Skvělí a neokoukaní protagonisté, živý, aktivní sound (Johanka Švarcová), choreografie s minimem stereotypů, nepředvídatelná struktura a ošidně formulovatelné téma."
(Jana Návratová, Taneční zóna)