derniéra
PŘÍPRAVNÝ TÝM:
Tereza Krčálová, Honza Malík, Heda Bayer
CHOREOGRAFIE, REŽIE:
Michal Záhora
UMĚLECKÁ SPOLUPRÁCE:
Tereza Krčálová
KONZULTACE:
P. ThLic. Ing. Petr Vacík SJ
HUDBA:
Miloš Bok, Václav Chalupský
MIX HUDBY, ZVUK:
Václav Chalupský
SVĚTELNÝ DESIGN:
Lukáš Benda, Michal Záhora
KOSTÝMY:
Markéta Sládečková
SCÉNOGRAFIE:
Lukáš Benda, Honza Malík, Michal Záhora
TVORBA A TANEC:
Helena Arenbergerová, Katarzyna Kamecka/Barbora Ptáčková, Radim Klásek, Michal Nagy, Nikola Němcová
REALIZACE PROJEKTU A PRODUKCE:
Honza Malík & Pulsar z.s.
Koprodukce:
Tanec Praha z.ú. / PONEC - divadlo pro tanec, Meeting Brno, Muzeum umění Olomouc, ...příští vlna/next wave..., Taupunkt e.V. Chemnitz (DE)
ZA PODPORY:
Ministerstvo kultury České republiky, Hlavní město Praha, Česko-německý fond budoucnosti, BuranTeatr, Studio Dance Perfect, BaladaSITE
PREMIÉRA:
21. 9. 2020, PONEC - divadlo pro tanec
PODĚKOVÁNÍ:
Yvona Kreuzmannová & Markéta Perroud (Tanec Praha), PONEC - divadlo pro tanec, Lenka Dombrovská (festival …příští vlna), Meeting Brno, Blanka Návratová, Petr Kalousek, Lucie Fabišíková, Petr Dvořák & Saša Jeništa (Muzeum umění Olomouc), Miloš Bok, Heda Bayer, Lenka Ottová & Studio Dance Perfect, Jana Baladová, Anna Benháková, Vojta V. Sláma, Juraj Augustín, Klaudia Klembarová, Soňa Skočovská, Michaela Raisová, Jitka Baslová, Lukáš Lepold, Ondřej Kačer, Jirka Jiráček, Dominik Žižka, Zuzana Smugalová, Marta Ljubková, Hanka Košíková
Licenci k užití skladeb v představení poskytl OSA – Ochranný svaz autorský pro práva k dílům hudebním.
Evropa k bodu Omega
Jsme schopni odhadnout vývoj Evropy? Nemůžeme se posunout víc jak o milimetr, přestože máme veškeré kompetence: svobodu i množství alternativ. Nic se neděje. Vůbec nic se neděje. Ale vše máme pod kontrolou. Obrat konce představuje Evropu jako soubor historické zkušenosti, duchovních hodnot, jako vrchol civilizace. Každé bohatství je však dědictvím, se kterým se jako jeho nositelé musíme vyrovnat.
Recenze:
"…Výjevy, které se před zraky diváků odvíjejí jako zrychlený film, upoutávají plasticitou, soudržností interpretů, čistotou, výrazná hudební složka vytváří atmosféru stálé proměny. Inscenace neláká k rozboru, ale k tomu, aby byla jen vnímána a prožita spolu s tanečníky."
Lucie Kocourková (Operaplus)
„... stále častěji se přidává snaha postihnout prostřednictvím umění neuralgické body dneška. (...) Může se stát, že tanec zde zasáhne i jedince, kteří jsou vůči němu obvykle rezistentní.“
Marcela Magdová (A2 – 22/2020)