Johana Pocková vystudovala taneční konzervatoř Duncan Centre v Praze, absolvovala půlroční stáž na Peridance Capezio Centre v New Yorku a dva roky na taneční akademii SEAD (Salzburg Experimental Academy of Dance). Nyní se věnuje autorské choreografické tvorbě, v roce 2017 získala Cenu Jarmily Jeřábkové za choreografii VRAŽDA! Malá komiksová historie. V posledních letech také uvedla choreografie Proč ne teď?, Na Váhu! a mezigenerační skupinové představení Plné sklady citů. V roce 2019 založila taneční spolek POCKetART. Jako performerka spolupracuje se skupinou Tantehorse a Cirkem La Putyka, je lektorkou jógy a věnuje se divadelní produkci.
Sabina Bočková vystudovala Taneční centrum Praha, po škole byla jednu sezónu členkou Baletu Jihočeského divadla a dva roky sólistkou Pražského komorního baletu. Od roku 2017 působí na nezávislé taneční scéně. Jako interpretka je součástí projektů n o m a d – Alica Minar a kol., spolupracuje se skupinami Tantehorse – Vivisectic, !O! - Family Therapy, tYhle – LEGOrytmus, Meduza (ČTP 2019) ad. Je členkou spolku POCKetART, se kterým vytvořila představení Plné sklady citů, jako choreografka společně s Johanou Pockovou stojí za inscenací Jáma lvová a jako tvůrkyně spolupracuje s Tomášem Janypkou na představení Song lines. Zároveň je studentkou 2. ročníku Fakulty humanitních studií UK, kde se věnuje filozofii a antropologii.