Katedra tance HAMU
Nachtluft riecht besser
CHOREOGRAFIE:
Kseniia Serykh
HUDBA:
Pavel Duda
INTERPRETACE:
Michaela Dzurovčínová, Alžběta Mjartanová, Vilma Gelová, Klára Pospíšilová, Aurélia Rapušáková
SCÉNOGRAFIE:
Irina Vorobeva
KOSTÝMY:
Irina Vorobeva
LIGHT DESIGN:
Tomáš Morávek
PRODUKCE:
Petr Maršál
PEDAGOGICKÉ VEDENÍ:
Mgr. Bohumíra Eliášová, Ph.D.
PODĚKOVÁNÍ:
Kyra Tripulska, Alina Yakymtso
Ji-Eun Lee: A Story of "I"
CHOREOGRAFIE:
Ji-Eun Lee
HUDBA:
Ludovico Einaudi ‘Yerevan’, ‘Le Onde’, Won Ho Kyung ‘Falling Blossoms’
INTERPRETACE:
Martina Hajdyla Lacová
LIGHT DESIGN:
Tomáš Morávek
PRODUKCE:
Adéla Kašparová
PEDAGOGICKÉ VEDENÍ:
Mgr. Bohumíra Eliášová, Ph.D.
PODĚKOVÁNÍ:
Mgr. Bohumíra Eliášová, Ph.D., Mgr. MgA. Lucie Hayashi, Ph.D., all the teachers of the Dance Department
V průběhu večera budou představeny dvě autorské choreografie studentů Katedry tance HAMU.
Kseniia Serykh: Nachtluft riecht besser
Kdo je strážcem našich vzpomínek? Bez ohledu na to, jak dobré nebo špatné byly, nás drží jako rukojmí těchto emocí. Jak řekl Haruku Murakami: „Bez ohledu na to, kolik utrpení jste prožili, nikdy jste se těch vzpomínek nechtěli vzdát.“ Ale co když jedinou možností, jak se posunout dál, je nechat je za sebou? Stejně tak je tomu i v tomto příběhu, jako mlžný noční vzduch nás obklopují vzpomínky a nechávají kolem sebe vznášet otázku, co s nimi.
Ji-Eun Lee: A Story of ‘I’
„Já“ jako já, já a ego.
Více cest k „já“.
Ať už se „já“ vydá kteroukoli cestou, „já“ se blíží „já“.
„Já“ se nikdy nemění, ale co se mění, je cesta a časová linie.
V rámci „já“ existuje nespočet jmen.
Toto dílo zkoumá mnohočetné identity „já“. Popisem vícenásobných způsobů pozorování světa obklopujícího „já“ toto dílo ukazuje, jak se meta rozpoznání „já“ projevuje v lidském vnímání světa, v němž „já“ existuje, nebo naopak, jak „já“ nemusí být schopno rozpoznat samo sebe v kontextu své vlastní existence.
*Tato choreografie je vytvořena na základě díla „Play.Back.Again.Then“.