Koncept a choreografie

Karine Ponties (BE/FR)

Tanec 

Tereza Ondrová, Petra Tejnorová (CZ)

Světelný design a dramaturgie

Guillaume Toussaint Fromentin (BE)

Světla

Zuzana Režná (CZ)

Produkce

Linda Průšová (CZ)

Producent

danceWATCH / Karolína Hejnová (CZ), Dame de Pic / Rachel Goldenberg (BE)

Koproducenti

TANEC PRAHA festival (CZ), Le 140 (BE)

Délka

55 min

 

Představení je doprovázeno hudbou.

Milí diváci,

je nám to velmi líto, ale představení, které se mělo konat 19.3. je bohužel ze zdravotních důvodů ZRUŠENO.

Vaše vstupenky zůstávají nadále v platnosti, pro představení hledáme náhradní termín.
Pokud si přejete vstupné vrátit kontaktujte nás na: 
michaela.danova@tanecpraha.eu

Děkujeme za pochopení.

 

Divadelní režisérka Petra Tejnorová se ocitá na jevišti spolu s přední českou tvůrčí taneční osobností Terezou Ondrovou. Jejich společný zájem o hledání hranic jemného humoru, ironie či absurdity při vší úctě ke spletitosti lidských vztahů podtrhuje režijně-choreografické vedení Karine Ponties. Ve stylu grotesek Laurela a Hardyho nás přes veškerou odlehčenost formy dokážou dojmout svou hloubkou a upřímností.

„Dvě ženy v Zemi nikoho jdou do práce. Nebo někam. Nebo nikam. Míří někam? Nebo nikam? Snaží se čehosi dosáhnout – kráčejí tomu naproti, běží, přibližují se – ale k čemu? Snaha, bolest, trápení, nestálost, absurdita, emoce, souznění i něha. Kde začínáš Ty a kde končím já? Duet Terezy Ondrové a Petry Tejnorové balancuje mezi fyzikalitou a humorem, obrazy i formami, v nichž tyto dvě kancelářsky vyhlížející ženy ztratily svůj cíl, aby našly jedna druhou,“ přibližuje téma projektu choreografka Karine Ponties.  

Incenace Same Same získala zvláštní uznání poroty, na kterou „zapůsobil humor a komplexnost přístupu, stejně jako silné individuality obou interpretů.” Tereza Ondrová získala také Cenu České taneční platformy 2019 za nejlepší taneční výkon a „působivé ztvárnění role se všemi jejími odstíny, ztělesněnou pohybovou erudici, vysokou kvalitu pohybového projevu a v neposlední řadě štědrost a otevřenost vůči publiku, a to jak na straně interpretky, tak díla samotného.” 

Vstupenky

#tanecpraha