Zajímá Vás, jak to na Dětském studiu divadla PONEC vypadá? Závěrečná ukázková hodina s rodiči na konci šk. roku 2016/2017.

Tanečně-pohybové lekce pro děti, které rozvíjí jejich kreativitu, vnímání hudby a rytmu, dynamiky a energie, cítění prostoru a spolupráci s ostatními dětmi. Lekce vedou zkušení taneční lektoři a aktivní umělci společně s hudebníky. Děti se setkávají přímo na jevišti divadla PONEC každou středu od října do května v pravidelném čase.

Kreativní lekce Dětského studia probíhají ve třech skupinách:
15:00 - 16:00 děti 8 - 12 let: Nová skupina!
16:10 - 16:55  děti 4 – 6 let
17:10 - 18:10  děti 6 - 8 let

Informace: Ilona Daňková, office@tanecpraha.eu

www.divadloponec.cz/detske-studio

Těšíme se na vás!

 

Dětské studio PONEC

 

Lektoři

 Barbora Látalová 

Barbora Látalová_Dětské studio

Tanečnice, choreografka a pedagožka. Ukončila konzervatoř Duncan Centre, absolvovala stáže na Hunter College of City University of New York (tanec a taneční terapie). Učila pohyb na herecké fakultě vysoké školy HINT v Norsku. Jako interpret a tvůrce se podílela na mnoha českých i mezinárodních projektech. Autorka úspěšného představení Margareta vypravuje a interaktivních tanečních inscenací pro děti Fg = G [(m₁m₂)/r²] / Tanec a fyzika (2010) a Karneval zvířat (2013). Díky těmto inscenacím začala její dlouhodobá spolupráce s umělkyní Zdenkou Brungot Svítekovou, se kterou vytvořili představení DIFFERENT? (2016), vedou tvořivé dílny pro školy a ve školním roce 2016/2017 realizovali na ZŠ Cimburkova komunitní projekt Tančit o Žižkov!.  V roce 2014 byla aktivně zapojena do iniciativy Kreativní partnerství pro rovné příležitosti. Zkušená lektorka tvořivé pohybové výuky na školách v rámci projektů Tanec školám (9 let) a Škola tančí.

Jan Bárta

Jan Bárta

Divadelní a taneční performer a tvůrce, zkušený lektor a produkční. Studoval na taneční konzervatoři Duncan centre v Praze, pak přešel na Pražskou státní konzervatoř obor hudebně-dramatický. Absolvent divadelní akademie – Mime department of Hogeschool voor de Kunsten v Amsterdamu. V roce 2017 absolvoval - pětiletý drama/arte-terapeutický výcvik, se zaměřením na metodu DvT- Developmental transformation ( Vývojové proměny). Věnuje se také vlastní autorské a interpretační tvorbě zahrnující produkci, herectví, tanec a režii (Tak přesně o ráji...to není!, A je to!, STICKER aj.). Spolupracoval jako autor i interpret s různými českými a holandskými divadelními i tanečními soubory, včetně inscenací pro děti s choreografkou Mirkou Eliášovou uváděných v divadle PONEC (Momo, Svět z papíru). Je spoluzakladatelem kreativního a produkčního sdružení Crewcollective z.s.. Zabývá se prací s dětmi se zaměřením na pohybovou a dramatickou výchovu a to i v drama-terapeutickém kontextu. Lektor Dětského studia divadla PONEC a projektu Tanec školám.

Jana Látalová

Jana Látalová

Tanečnice, choreografka a pedagožka. Absolvovala Duncan centre konzervatoř, semináře taneční pedagogiky na HAMU a JAMU, kurzy Metodika dětské jógy, Metodika Pilates. Jako tanečnice se podílela na mnoha tanečních a divadelních projektech prezentovaných v Čechách i v zahraničí. Ve spolupráci s Martou Trpišovskou vytvořila několik úspěšných choreografií. Učila TPV v rámci projektu Tanec školám. Učila tanec a pohyb v MŠ, ZŠ a ZUŠ. Nyní působí v projektu Karneval zvířat a spolupracuje s Dětským studiem divadla Ponec.

Vašek Kalivoda

Vašek Kalivoda

Trombonista, hudební improvizátor a nápaditý tvůrce. Studoval na gymnáziu Jana Nerudy v hudebně zaměřeném programu a na pražské konzervatoři. V roce 2015 absolvoval Bard College konzervatoř hudby v USA a poté strávil rok na stáži Darmasiswa v Indonésii Yogyakarta, kde studoval tradiční indonéskou hudbu gamelan. Kromě klasické hudby na trombón, sólově komorně i orchestrálně se věnuje i dalším žánrům (jazz, swing, klezmer, samba atd.) a také hudbě pro divadelní a taneční představení. Improvizuje s různými tanečníky a hudebními skupinami (Voříšci, Moving Orchestra, Pražský improvizační orchestr, B4 atd.). Zaměřuje se rovněž na improvizaci dětí s cílem rozvíjet jejich přirozené hudební vnímání. Není to jen pasivní hudebník, ale také se podílí na přípravě a tvorbě divadelních představení a pohybových lekcí pro děti. Je hudebníkem projektu Tanec školám a také Dětského studia divadla PONEC.