Toto je testovací zpráva
05.05
20:00 PONEC

Anotace:

„Létám jako motýl, bodám jako včela. Tvoje pěsti nemohou zasáhnout to, co tvoje oči neuvidí.“ Muhammad Ali

Hypnotická hlasová a zvuková vlna v podání zpěvačky Lenky Dusilové a choreografie Markéty Vacovské se v jediném momentu střetávají uprostřed boxerské arény. Nový multižánrový projekt tematizuje motiv boje, vyčerpanosti, projevů Parkinsonovy choroby a kolapsu. Věnováno Muhammadu Alimu a všem bojovníkům kolem nás.  

Ocenění:

Nominace na Cenu Thálie za mimořádný jevištní výkon
Ceny České taneční platformy 2013 - Markéta Vacovská, Tanečnice roku a Martin Špetlík, Světelný design roku
Herald Angel Award a nominace Total Theatre Award - Edinburgh Fringe 2013
Ceny divadelních novin 2012/13 - Petr Boháč, režie a koncept projektu (v kategorii Alternativní divadlo) a Markéta Vacovská, choreografie (v oboru Tanec a balet).

Recenze:

 „Nejde o žádný instantní taneček na krásu, doplněný boxerskými prvky, ale o silový tanec (neplést s křečovitým), sebevědomou a jasně vedenou performanci, v níž je znát práce každého svalu a kde je každý pohyb proveden tak, jako kdyby byl hlavním nositelem výrazu právě on a žádný jiný.“ 

(Jakub Novák, Aktualne.cz, 5. 12. 2012)

„Spojení obou osobností, napůl improvizované zvukové plochy vytvářené na syntezátor a zpěv Lenky Dusilové spolu s extrémně náročným fyzickým výkonem Markéty Vacovské plným pohybové fantazie a abstraktních obrazů odkrývajících existenciální roviny lidského těla i duše.” 
(Vladimír Hulec, Divadení noviny)

„Tanec Markéty Vacovské má v sobě výbušné momenty, tak jako byla výbušná Aliho osobnost i rétorika a přesto má vždy blízko k pádu na zem, tak jako když nejednou sám inkasoval k.o.” 
(Tomáš Kůs, CityOutPrague)

„Na scéně jsou jen dvě ženy a neskutečná energie. Jen tanec a zpěv, hudba, zvuk, žádná slova a přece vysloveno vše, co mělo.”
(Dominik Melichar, Divadení noviny)

„Dusilová osciluje mezi kytarovými melodiemi indie stylu s přídechem naděje a synchronizovanými válečnickými pokřiky. Její hlas a hudba jsou dokonalým doprovodem agresivní, manické energii a bojovnému tanci Markéty Vacovské." 
(Rachael Collins, Prague Film and Theatre Centre)